Bir makalesinde Eliaçık Hoca üç M den kaybettik
diyor ve üç M nin ilki olarak ta Mucize'yi işaret ediyordu.
Müslümanların mucizeye bakışını eleştiriyor sanısı ile ilk okuyuşta oldukça beğenmiştim bu makaleyi.
Ancak Bülend Hoca'nın aktarımına bakılırsa; Eliaçık Hoca'nın asıl hedefinin Kur'andaki Mucizeler olduğu anlaşılıyor. İlginç.
Tarihselci yaklaşımlar da. Kıssaların vuku bulmadığını iddia ediyor.
Hermenötik okuyuş ta anlamların o anlama gel-
meyebileceğini söyleyip başka garib okuyuşlar
Öneriyor.
Bu gidişle kitap ya kitap olmaktan çıkacak;
Yahut bir konsül toplantısı yapılıp;
dört yahut daha fazla meal kitap olarak kabul
edilip;İncille kemiyet yarışına girilecek.
Mucize yok!..
Kıssa yok!...
Mana da akıllara seza türlü türlü.
Eee?! N'lucak bu işin sonu?! ..
Hadi bakalım gel de oturaklı yorum yap!.
Ayağa kalkıyorum ve bağırıyorum işte.
De gedin işinize be! Adamın asabını bozmayın be!.
Deli misiniz nesiniz be!?
diyor ve üç M nin ilki olarak ta Mucize'yi işaret ediyordu.
Müslümanların mucizeye bakışını eleştiriyor sanısı ile ilk okuyuşta oldukça beğenmiştim bu makaleyi.
Ancak Bülend Hoca'nın aktarımına bakılırsa; Eliaçık Hoca'nın asıl hedefinin Kur'andaki Mucizeler olduğu anlaşılıyor. İlginç.
Tarihselci yaklaşımlar da. Kıssaların vuku bulmadığını iddia ediyor.
Hermenötik okuyuş ta anlamların o anlama gel-
meyebileceğini söyleyip başka garib okuyuşlar
Öneriyor.
Bu gidişle kitap ya kitap olmaktan çıkacak;
Yahut bir konsül toplantısı yapılıp;
dört yahut daha fazla meal kitap olarak kabul
edilip;İncille kemiyet yarışına girilecek.
Mucize yok!..
Kıssa yok!...
Mana da akıllara seza türlü türlü.
Eee?! N'lucak bu işin sonu?! ..
Hadi bakalım gel de oturaklı yorum yap!.
Ayağa kalkıyorum ve bağırıyorum işte.
De gedin işinize be! Adamın asabını bozmayın be!.
Deli misiniz nesiniz be!?
Veysel Menekşe